Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość lub poza lokalem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin na odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru przez konsumenta przesyłki od przewoźnika.

Kwestię zwrotu kosztów wysyłki ponosi klient.

Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj (pobierz formularz zwrotu towaru) lub złożenie stosownego oświadczenia osobiście w oddziale firmy.

Zwrot w sklepie internetowym

Wypełnij formularz zwrotu towaru zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres sklep@goldesline.pl

Zwrot w sklepie Goldes Line

Wypełnij formularz zwrotu towaru zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru i prześlij go na adres sklep@goldesline.pl

Po otrzymaniu formularza zwrotu / oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru. Poinformujemy Państwa o szczegółach dotyczących zwrotu.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar.

Wysyłkowo na adres sklepu internetowego

Towar należy zwrócić przesyłając go wraz ze stosownym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru na niżej podany adres:

Ed- Bi Edyta Bieńko z dopiskiem Imperium Wizażu

ul.Jagiellońska 7

70-436 Szczecin

Z dopiskiem: ZWROT

Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu towaru lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru, co znacznie ułatwi proces zwrotu towaru.

Osobiście w sklepie Goldes Line

Należy zgłosić się do sklepu Goldes Line wraz z dowodem zakupu (np. paragon). Sugerujemy wcześniejszy kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu zwrotu.

Do zachowania terminu zwrotu towaru wystarczy odesłanie towaru przed upływem terminu.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania z powrotem zwracanego towaru lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanego towaru.

 

Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego tutaj (pobierz formularz reklamacji) lub zgłoszenie reklamacji osobiście w sklepie Goldes Line

Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacji bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza reklamacji na adres e-mail: sklep@goldesline.pl

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

Ed- Bi Edyta Bieńko z dopiskiem Imperium Wizażu

ul. Jagiellońska 7

70-436 Szczecin

Z dopiskiem: ZWROT

albo złożyć osobiście w sklepie Goldes Line

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Państwa w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em lub drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji klient powinien przekazać towar sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji/ oświadczeniem o składanej reklamacji.

Pobierz formularz zwrotu i reklamacji sklepu Goldes Line w wersji .pdf :  

ZwrotyReklamacje
X